söndag 26 juni 2011

Veckans träningspass

En väldigt bra träningsvecka tycker jag. Fick ut mycket av den. Men framförallt - jag har börjat springa igen! Och dessutom utan minsta lilla känning i vaden.. Underbart!

Måndag: Kettlebell
Tisdag: Löpning
Onsdag: Kettlebell
Torsdag: Löpning
Fredag: Yoga
Lördag: Vilodag
Söndag:Cykling

Har kommit underfund med att det kanske inte är helt optimalt att ta de 4 tyngsta träningspassen på veckan 4 första dagar. Utan jag borde nog sprida ut dem över hela veckan, för att få ut så mycket som möjligt av träningen. Det innebär att jag får ta mina 2 vilo-/promenaddagar spridda över veckan, en mitt i veckan och en till helgen.

Nu i veckan som kommer ska jag åka till Göteborg med jobbet, tisdag-onsdag. Det innebär att jag får träna ett morgonpass både på tisdag och fredag. Eventuellt får onsdagens pass skjutas upp till torsdag, beroende på hur onsdagen ser ut med jobb och annat.

Måndag: Löpning
Tisdag: Kettlebell
Onsdag: Löpning
Torsdag: Vilodag/Promenad
Fredag: Yoga
Lördag: Kettlebell
Söndag: Vilodag/Promenad

*

Inga kommentarer: