söndag 26 juni 2011

Helgens träningspass och onyttigheter

Träning: Cykling
Längd: 4 km
Tid: ca 15 min

Det har vart väldigt lugnt med träning denna helg, enbart en cykeltur på ca 4 km till min kära kompis Malin och hem igen efter att suttit där och pratat en massa skit (och lite viktiga saker med förstås! ♥). Det är allt vad jag har gjort under hela helgen.

Dessutom har jag vart väldigt onyttig hela helgen tycker jag! Förutom att det var midsommarafton i fredags (vin, cider, glass, tårta, lite snacks) så blev det även lite glass och 4 rutor Marabou choklad och några kex både igår och idag. Men jag har faktiskt inte så jättedåligt samvete för detta, konstigt nog. Känns snarare som att jag fått i mig av onyttigheter vad jag behöver för ett tag. Så istället ser jag framemot träning och sund kost nu. Så behöver kanske en helg då och då, då jag får "frossa"? Fast det förstås, bäst hade ju vart om jag föralltid skulle klara mig utan allt onyttigt och bara vara sugen på att träna hela tiden, då skulle jag ju slippa problem med vikten för gott! Men det är ju bara en dröm, som aldrig kommer att slå in.......

*

Inga kommentarer: