måndag 27 juni 2011

Blogguppehåll ?

Kommer att ta en bloggpaus nu, i hela 2 dagar... ;) Kommer troligen inte att uppdatera bloggen varken imorgon eller på torsdag, då jag ska till Göteborg tisdag-onsdag med jobbet. Är jag riktigt morgonpigg imorgon så kanske jag lägger ett inlägg med morgonens träningspass och min nya vikt och mått. För imorn ska jag ta ett pass med mina kära kettlebells innan jobbet, eftersom jag är ganska säker på att det inte blir någon träning imorgon kväll.. ;) Dessutom är det invägning imorgon på morgonen som gäller. Så antingen lägger jag ett inlägg imorgon på morgonen, eller så blir det först på torsdag....

*

2 kommentarer:

Lena Axelsson sa...

Måste bara säga attjag tycker att du är otroligt duktig. Jag blir jäkligt sugen på att börja träna jag med, men känner att jag inte hinner nu när man har barnen, men du är en KLAR FÖREBILD!!!

Camilla sa...

Tack Lena! Va glad jag blir! :)